Wednesday, January 28, 2004

سلام سلام. من بالاخره وب لاگم درست شد. ممنون از آزاده که همه زحمت اینجا رو کشید. ممنون از دیوونه که یه شب بد گیر کرده بودم رو domain ش بهم جا داد.-این رو گفتم که پاکش نکنی! :)-
خوب من آنقدر رو persianblog چیز نوشتم و update کردم و نیومد که اعصابم خاک شیر شد. واسه همین بود که اسباب کشی کردم :)

این رو ببینید
من که خیلی دوستش دارم. الان حالم خیلی خوبه.
یادمه اولین روزی که این کلیپ رو دیدم مثل یه بز از آزاده پرسیدم این ابره بالای سر این دختره چی کار می کنه!
بعدش بود که خواستم این فایل رو برای اون بفرستم و اومدم دو سه جمله بنویسم که شد همون چیزی که گفتم نوشتم و پشیمونم و کاش نمی نوشتم و بعد گفتم چه خوب شد که نوشتم. فکر کنم باهم بودن تصادفی اون حرفها و این کلیپ بد هم نشد. و بعدش من خیلی شبیه این دختره بودم. یعنی بالای سرم ابر بود!
الان حالم خوبه. جمله ای که روی frame آخر این کلیپ می آد به من خیلی آرامش می ده.

برای از دست دادن چیزی، باید اول صاحب آن بود. ما هیچ وقت در این زندگی صاحب چیزی نیستیم و هیچ وفت چیزی از دست نمی دهیم.
کریستین بوبن
...

جمله قشنگیه. به من که آرامش می ده. لطفا اگه باز ناراحت بودم یکی این رو به یادم بیاره.

No comments:

Template Design | elnaz.sadr@yahoo.com